Високі стандарти обслуговування. Практичні заняття в елітних закладах індустрії гостинності

Гостинність – якість, яка складається
з первісної простоти і античної величі.
   Сара Бернар

16 вересня студентів спеціальностей  «Готельно-ресторанна справа» та  «Туризм»  гостинно зустрічали грузинський ресторан «Тот самый Барашек» та п’ятизірковий  спа-готель «Немо».

«Приділимо більше уваги нашому сервісу!» – під таким гаслом провели тренінг-семінари менеджери закладів Наталія і Вікторія. У грузинському домі і спа-готелі наші студенти мали можливість навчитися високих стандартів обслуговування сфери гостинності, поспілкуватися з персоналом – професіоналами й людьми з відкритими щедрими серцями.

У цих закладах гостям не говорять: «До побачення». Кажуть: «До завтра»,  «Чекаємо на смачнідзе!», натякаючи, що наступна зустріч відбудеться незабаром!

Циклова комісія харчових технологій
та ресторанного бізнесу

Закладка Постоянная ссылка.

Комментарии запрещены.